Marketing terv

Mit és hogyan tegyen a több vevő és bevétel érdekében

Csak a lényeg, olcsón, gyorsan!
7 oldalas marketing terv 1 hét alatt készen 15.000 Ft-ért!
Vevőszerzéshez, Bevétel növeléshez, Kampányokhoz, Stratégia felállításához.
Magyarul, németül, angolul is kérhető.

Marketing terv készítés árak

Válasszon a két lehetőség közül, vagy kérjen egyedi ajánlatot.

7 oldalas

1 éves marketing terv
HUF 15.000
  • csak a lényeg, olcsón, gyorsan
  • tömör összefoglaló pár oldalon
  • gyorsan átolvasható, könnyen érthető
OLCSÓ

25 oldalas

5 éves marketing terv
HUF 150.000
  • részletes elemzések, táblázatok
  • nyilvános, hivatalos adatok
  • hosszútávú tervezés
PROFI

Az ár bruttóban értendő és magyar nyelvű marketing tervre, illetve adatküldésre vonatkozik. Sürgősség esetén 1,3-mas szorzóval számolt áron tudom vállalni a terv elkészítését félidő alatt, félidőn belül az expressz ár a 7 oldalasnál 1,5-szeres, a 25 oldalasnál 2-szeres szorzó. Az ügyvitel általános szabályai szerint a marketing terv Arial/Times New Roman betűtípussal, 1.5 sortávval és 12-es betűmérettel készül. A marketing tervet megrendelni az alábbi űrlap kitöltésével tudja. További információkat lejjebb talál.

Fizetési feltételek: fizetésre a 7 oldalas marketing terv esetén előre egyben, a 25 oldalas esetén 2 részletben van lehetőség. A munkának akkor tudok nekiállni, ha előlegként elutalta a 25 oldalasnál a teljes összeget, 7 oldalas esetén a felét. 25 oldalasnál a félkész tervet elküldöm emailben, ekkor lehetősége van dönteni a folytatásról. Ha a folytatás mellett dönt, akkor szükséges elutalni a 2. részletet és folytatom a munkát. A kész tervet emailben fogja megkapni. A számlát kiállítani a pénzforgalmi szabályozásnak megfelelően a pénz beérkezése esetén tudom. A 2020-as jogszabályoknak köszönhetően áttértem az elektronikus számlázásra, így hivatalos, hiteles, időbélyegzős, online, elektronikus számlát állítok ki, melyet nem szükséges kinyomtatni, emailben továbbítható. Az elektronikus számlákat a NAV-hoz be kell jelenteni, így kérem megrendelés esetén jelölje be az elektronikus számla elfogadása jelölő négyzetet, amivel nyilatkozik, hogy befogadja az elektronikus számlát és elfogadja a kötelező számlatovábbítást a NAV felé. A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt a fizetéshez szükséges információkkal. Jelenleg csak átutalással, vagy bankszámlára történő készpénz befizetéssel tud fizetni. A fizetési határidő 5 nap, ha ezen belül nem utal, a megrendelést törlöm.

A marketing terv részei

Ki kell jelölni a helyes irányt, hogy kinek mit és hogyan kommunikál,
majd fel kell sorolni a leghatékonyabb csatornákat a kapcsolatépítésre

1. A termék, szolgáltatás bemutatása, árképzés

A termékek és szolgáltatások azon jellemzőinek összegyűjtése és kifejtése, melyek a vevőnek érdekesek, fontosak. Javaslat az árazásra a piaci trendek, az árérzékenység, a konkurencia és a költségek figyelembevételével.

2. piacszegmentáció

Az emberek, mint fogyasztók válogatása, csoportosítása a tevékenységnek leginkább megfelelő szempontok alapján. Hasonló tulajdonságú vevők csoportjainak meghatározása, elemzése a piaci célok elérésének érdekében.

3. marketingkommunikáció

Kinek, milyen gyakran, mit üzen, mit és hogyan mond majd?
Mivel kelthető fel az ügyfelek figyelme, hogyan érhető el, hogy Önhöz forduljanak segítségért?
Ki kell deríteni az ügyfelek legfontosabb problémáit, meg kell keresni ezekre a megoldásokat, majd ezekről tájékoztatni kell őket.
A siker titka, hogy megtalálja-e azokat a „fájó pontokat” az ügyfeleknél, melyek miatt nyugtalanok és szeretnének már túllenni rajtuk, illetve, hogy tud-e rajtuk segíteni.

4. piacpozÍcionálás

A vállalkozás, termék, szolgáltatás pontos helyének meghatározása más, hasonló megoldást, szolgáltatást, terméket nyújtó konkurensek között előnyök, hátrányok, különbözőségek segítségével.

5. marketing stratégia, eszközök

A marketing stratégiában fogalmazzuk meg, hogy mit teszünk az érdeklődők, vevők, bevétel növelésének érdekében. A marketing eszközök, csatornák bemutatják hogyan valósítjuk meg a növekedési célok elérését. 

6. statisztikák

Az alkalmazott marketing stratégia és eszközök mérési alapelveinek meghatározása. Innen fogja megtudni, melyik marketing módszer volt sikeres, honnan jöttek a vevők, min kell kicsit változtatni ahhoz, hogy jobb eredményt hozzon.

7. Marketing költség terv

A marketing kiadásokat, a pénz elköltését határozza meg előre. Felsoroljuk az általunk ismert leghatékonyabb marketing eszközöket, időrendbe rakjuk őket és hozzájuk rendeljük azt az összeget, amit az adott időszakra elkölteni javasolt. Megtervezzük az 1 éves, vagy 5 éves marketing büdzsét.

mire jó

A marketing terv fő célja mindig az, hogy mankóként szolgáljon a gyakorlati munkához. Ez a valódi ötletbörze ideje, tervezze meg, hogyan szeretne marketingezni, a tervben legyen összefoglalva az, hogy milyen eszközöket fog kipróbálni, milyen ráfordítással és milyen eredményekre számít az aktuális tevékenységi cél eléréséhez. Ez arra jó, hogy ne összevissza, kapkodva dolgozzon, ne véletlen sikerei vagy kurdarcai legyenek (amit nem is tud, hogy miért történt), hanem pontosan lássa, hogy mi miatt ért el sikert, vagy mi okozott nehézséget. Így fogja tudni, hogy melyek azok a sikeres dolgok, amiből többet kell csinálni és mi az, ami hiábavaló, ezért jobb, ha nem költ rá többet.

A marketing módszereit, eszközeit kell mások példája, vagy a saját, korábbi tapasztalatok alapján kiválogatni és csatasorba állítani a termékei, szolgáltatásai tekintetében, az anyagi kerethez igazítva. A határozottan irányított, tudatos és következetes marketing megteremti a kapcsolatot az érdeklődői és Ön között, majd az érdeklődőkből vevőt formál.

Célközönség kiválasztásához

Termék, szolgáltatás jellemzéséhez

Stratégia, kampányok meghatározásához

Mérések, statisztikák létrehozásához

Közösségépítéshez

Hatékony csatornák kiválogatásához

Piacpozícionáláshoz

Árképzéshez

Megrendelés, üzenet

Az űrlap kitöltése semmilyen kötelezettséget nem von maga után. Kérjük helyes, működő email címet adjon meg, különben nem tudunk válaszolni. Minden mező kitöltése kötelező.

Megrendelés esetén elfogadom a hiteles, elektronikus számlát (nem szükséges kinyomtatni) és hozzájárulok a számla NAV-nak történő továbbításához. (Kérem kattintson a kis üres négyzetbe.)
Szijjártó Szilvia e.v. | Budaörs | Munkaidő: H-P 8-16h | © 2013-2020 Adószám: 66406448-1-33 | Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-71963/2014 ÁSZF | Adatvédelmi tájékoztató | Üzleti terv készítése | Logó, Honlap, Webshop
Billingo online számlázó program: Számítógépes számlázási lehetőség vállalkozásoknak NAV összeköttetéssel